Bluepacks historie er solid erfaring

Behovet for emballage hos private og erhvervsvirksomheder (f.eks. industri og detail) har ændret sig markant, siden Bluepack ApS blev etableret i 1953.

Vi har løbende udviklet og justeret vores sortiment af emballageløsninger, så det til enhver tid afspejler kundernes skiftende behov. Og hele tiden har vi taget solid erfaring med os.

Stærke på storsække siden 1980’erne

I 1953 blev Dansk Sække Import A/S etableret, som i dag er Bluepack ApS. Dengang fyldte landbruget meget med en stor efterspørgsel efter jutesække til korn.

Landbruget er stadig en stor del af vores kundekreds, men der er i dag kommet mange nye kundetyper til.

I 1980’erne var Bluepack ApS en af de første virksomheder, der begyndte udviklingen af storsække, der matchede en helt ny og større volumen i en række brancher. Storsække viste sig som en rationel emballagetype, der sikrer slutkunderne prisgunstige leverancer af store mængder råvarer til døren. Storsække er i dag på alle måder Bluepacks største emballageartikel.

Datterselskab i Sverige

I 1999 opkøbte Bluepack ApS sin afdeling i Sverige. Datterselskabet ligger i Löddeköpinge, hvor det servicerer det svenske marked.

Nye produkter og muligheder

Siden Bluepacks etablering er der kommet flere og flere tekniske materialer og muligheder til. Plast er et godt eksempel på en materialetype, der har givet mange muligheder for moderne og fleksible emballager. Andre nyere muligheder er folie- og laminatemballager.

Hos Bluepack ApS vurderer vi konstant, på vores kunders vegne, om der udvikles nye emballagetyper, der giver nye muligheder for nye og endnu mere fleksible emballageløsninger.

Ledelse

Direktør Poul Strandmark blev ansat i virksomheden i 2007 – som vicedirektør med ansvar for Bluepacks drift. Det var samtidig en del af opgaven, at virksomheden skulle moderniseres med afsæt i den oprindelige ånd.

Det sker i samråd med den professionelle bestyrelse.

Bestyrelsen bidrager bl.a. med en bred indsigt i økonomi, styring/drift, internationale og tekniske forhold.

Kvalitetsbevidste og kvalificerede medarbejdere

Kvalitetsbevidsthed og højt kvalificerede medarbejdere har alle årene kendetegnet Bluepacks profil. Begge dele er omdrejningspunkt for rådgivningen af vores kunder. Hertil kommer dygtige og fremsynede samarbejdspartnere, der hjælper os med at tilbyde vores moderne emballagekunder stor fleksibilitet.

  • sliderImg
  • sliderImg

Har du spørgsmål?

Tag kontakt til os med det samme - vi sidder altid klar til at hjælpe.

Ved at klikke 'Acceptér Alle' så giver til tiladelse til at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing