Indkøb, logistik og miljø

Kvalitet sat i system

Indkøb, logistik og miljø

Velorganiseret indkøb og lager giver præcis levering

Leveringen af dine bestillinger fra Bluepack A/S er altid præcis og til aftalt tid. Det er vores mål for alle bestillinger – og et mål, der kræver, at vi har et velorganiseret lager.

Det har vi centralt i Odense, hvor vores lager er opbygget ud fra principper om præcision, orden og en god service. Det er langt mere effektivt for vores kunder og nemmere for os, når produkterne er på deres rette plads. Tilgængelige og klar til turen ud til dig og dine opgaver.

Vi har desuden en tæt sammenhæng mellem salg, administration og lager i det daglige. Det giver overblik og flow hele vejen igennem processen fra bestilling til levering, hvilket giver en langt kortere reaktionstid.

Aktiv miljøprofil

Med en veldefineret profil på CSR-området (bl.a. arbejdsmiljø og socialt engagement) er det kun naturligt, at Bluepack A/S har en aktiv miljøprofil, som vi alle bidrager til i det daglige.

Alle medarbejdere sorterer deres affald med folie, pap, papir og jern som de største mængder. Sorteringen giver os mulighed for at levere affald med en meget høj genbrugsværdi. Det betyder, at vi – modsat mange andre virksomheder – ikke skal betale for at aflevere vores affald. Samtidig gør vi en forskel for miljøet – til fælles bedste.

Din indkøbskurv er tom.

Tilbage til butik